2012-03-26 header stoelen.png

Vind een partner bij wie je jezelf blijft

Apentocht 11/8

Stichting AAPAapjes kijken blijft leuk! Daarom hadden we een wandeling langs stichting AAP bedacht. Maar eerst maakten we kennis met elkaar bij Kip & Ei restaurant Dubbel-Op en dronken een kopje thee of koffie. Om 11 uur gingen we met 28 deelnemers op pad en liepen over Stadslandgoed de Kemphaan langs stichting AAP. Wat chimpansees gaven een privé voorstelling door wild te schommelen en door het hok te springen met veel kabaal.

Via het Waterlandsebos liepen we door het Vliegerpark en ontdekten dat Almere veel groen heeft! De route liep om het afgezette terrein van het half afgebouwde Spookkasteel. Helaas konden we de hedendaagse ruïne Lees verder

10/8 Single Sunset Cruise

goed zeilweer

De weersverwachting gaf aan dat het veel zou gaan regenen. Toch stapten we vrijdagavond 10 augustus met droog weer en met een zonnetje erbij aan boord van zeilschip Bounty. We legden onze slaapspullen in de kajuit en maakten kennis met de andere deelnemers.

Onze schipper Alex nam het woord en vertelde ons dat buien met harde wind tot windkracht 9 op komst waren. Het schip kon dit prima aan. Alleen voor de opvarenden zou het minder prettig worden. Zodra het weer opklaarde, zouden we alsnog uitvaren die avond.

Na een drankje begon de flirtworkshop Lees verder

Weekend Ameland 2018

RobbenbootWind uit het Noordwesten was de boosdoener waardoor het wadlopen naar Ameland in het water viel. Door de wind was teveel water op het wad gewaaid en onze wadloopgids vond de oversteek onmogelijk door de verhoging van 60 cm. De groep wadlopers nam de boot van 10.30 uur en maakte een mooie wandeling op Ameland zelf. We namen de bus naar Ballum om daar te lunchen en liepen via het strand en het bos naar onze wellnessboerderijen waar onze bagage inmiddels naar toe gebracht was. Lees verder

Infomiddag Senegal 10/6

ontspannen vakantieVerslag geschreven door Mieke Visser van Guesthouse Diabatalo.

Op zondag 10 juni was in Vinkeveen een bijeenkomst van de reis naar Senegal in oktober.

Een oud-deelnemer, Bob, die er in februari bij was stelde zijn huis hiervoor beschikbaar.

Bij Bob thuis samen een heerlijke citroencake gebakken en de zelfgemaakte pindasoep en meloensalade op de tafel uitgestald. Het was een stralende middag en ik heb aan de geïnteresseerden voor de reis Lees verder